Administrativní služby

Vyřešíme za vás legislativu spojenou s krátkodobým ubytováním.

Chcete ušetřit čas i náklady na pronajímání apartmánů přes Airbnb, nehledáte správce, ale potřebujete pomoci s administrativou?

Pokud hledáte kompletní zajištění administrativy spojené s ubytováváním hostů, nabízíme vám administrativní servis, která za vás vyřeší:

 

  1. hlášení hostů na cizineckou policii
  2. vedení a archivaci knihy hostů
  3. městské poplatky vč. hlášení a plateb
  4. kompletní účetní přehledy

 

… a další! Projděte si náš ceník zde >>>

Hlavní výhody spolupráce

Legislativa bez starostí

Zařídíme vše za vás a podle platných pravidel. I s citlivými daty nákládáme šetrně dle předpisů GDPR.

Optimalizace poplatků

Ohlídáme za vás, že odvádíte jen to, co musíte. Neplaťte zbytečně za to, když se u vás ubytuje osoba, za kterou nemusíte odvádět městské poplatky.

Šetříme váš čas i čas hostů během check-inu

Nebudete muset vyplňovat stejné údaje několikrát, tuto práci vám pomůžeme jednoduše zefektivnit!

Vše online a v digitální podobě

Zapomeňte na hromadu papírů v nepřehledných šanonech! Všechno potřebné vám poskytneme v online podobě, kterou v případě potřeby můžeme použít k tisku.

Procesy od A do Z

Zajistíme kompletní administrativu od registrace u příslušných úřadů, přes pravidelné a včasné reporty, archivaci dat, až po vlastní platby příslušných poplatků.

Vyšší spokojenost hostů

Jeden jednoduchý formulář a o víc se vaši hosté nemusí starat. Žádné složité dokumenty v neznámém jazyce 3x jinak. Zbyde jim tak více času na poznávání krás České republiky.

Pojďme si to vyčíslit

Přemýšleli jste, kolik času a peněz je spojených s administrativou apartmánu za rok?

400

ušetřených papírových formulářů, které se vyřešily on-line

1440

minut non-stop, které byste jinak strávili přepisováním formulářů na web

7000

Kč ušetřených za 1 rok za hosty, kteří nepodléhají městským poplatkům

500000

Kč je maximální výše pokuty za nedodržení zákonných podmínek

Zajímá vás něco dalšího? Napište nám!