Chcete ušetřit čas i náklady na pronajímání apartmánů přes Airbnb, nehledáte správce, ale potřebujete pomoci s administrativou?
Pokud hledáte kompletní zajištění administrativy spojené s ubytováváním hostů, nabízíme vám administrativní servis, která za vás vyřeší:
- hlášení hostů na cizineckou policii
- vedení a archivaci knihy hostů
- městské poplatky vč. hlášení a plateb
- kompletní účetní přehledy
… a další! Projděte si náš ceník zde >>>
Hlavní výhody spolupráce
Legislativa bez starostí
Zařídíme vše za vás a podle platných pravidel. I s citlivými daty nákládáme šetrně dle předpisů GDPR.
Optimalizace poplatků
Ohlídáme za vás, že odvádíte jen to, co musíte. Neplaťte zbytečně za to, když se u vás ubytuje osoba, za kterou nemusíte odvádět městské poplatky.
Šetříme váš čas i čas hostů během check-inu
Nebudete muset vyplňovat stejné údaje několikrát, tuto práci vám pomůžeme jednoduše zefektivnit!
Vše online a v digitální podobě
Zapomeňte na hromadu papírů v nepřehledných šanonech! Všechno potřebné vám poskytneme v online podobě, kterou v případě potřeby můžeme použít k tisku.
Procesy od A do Z
Zajistíme kompletní administrativu od registrace u příslušných úřadů, přes pravidelné a včasné reporty, archivaci dat, až po vlastní platby příslušných poplatků.
Vyšší spokojenost hostů
Jeden jednoduchý formulář a o víc se vaši hosté nemusí starat. Žádné složité dokumenty v neznámém jazyce 3x jinak. Zbyde jim tak více času na poznávání krás České republiky.
Pojďme si to vyčíslit
Přemýšleli jste, kolik času a peněz je spojených s administrativou apartmánu za rok?
ušetřených papírových formulářů, které se vyřešily on-line
minut non-stop, které byste jinak strávili přepisováním formulářů na web
Kč ušetřených za 1 rok za hosty, kteří nepodléhají městským poplatkům
Kč je maximální výše pokuty za nedodržení zákonných podmínek